برگزاری جلسه هم اندیشی مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی با مدیریت امور دانشجویی
آغاز ثبت نام وام ضروری دستیاری دانشجویان مقاطع دکتری تخصصی و دستیاران دانشگاه علوم پزشکی تهران
بازدید دکتر فردین جوانمردی هیئت علمی گروه علوم و صنایع غذایی دانشکده تغذیه از آشپزخانه مجتمع مرکزی کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران
آخرین مهلت ثبت نام وام شهریه دانشجویان شهریه پرداز در نیمسال دوم تحصیلی 04-1403
آغاز ثبت نام تجهیزات پزشکی ویژه دانشجویان
برگزاری اردوی تفریحی فرهنگی بازدید از خانه موزه مقدم
آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی دانشجویان مقاطع دکترای تخصصی، تخصص و فوق تخصص در سال جاری
برنامه غذایی ماه رمضان با نظر نمایندگان دانشجویی و سایر حاضرین در جلسه مصوب و نهایی شد
برگزاری جلسه هم اندیشی مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی با مدیریت امور دانشجویی
آغاز ثبت نام وام ضروری دستیاری دانشجویان مقاطع دکتری تخصصی و دستیاران دانشگاه علوم پزشکی تهران
بازدید دکتر فردین جوانمردی هیئت علمی گروه علوم و صنایع غذایی دانشکده تغذیه از آشپزخانه مجتمع مرکزی کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران
آخرین مهلت ثبت نام وام شهریه دانشجویان شهریه پرداز در نیمسال دوم تحصیلی 04-1403
آغاز ثبت نام تجهیزات پزشکی ویژه دانشجویان
برگزاری اردوی تفریحی فرهنگی بازدید از خانه موزه مقدم
آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی دانشجویان مقاطع دکترای تخصصی، تخصص و فوق تخصص در سال جاری
برنامه غذایی ماه رمضان با نظر نمایندگان دانشجویی و سایر حاضرین در جلسه مصوب و نهایی شد
برگزاری جلسه هم اندیشی مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی با مدیریت امور دانشجویی
آغاز ثبت نام وام ضروری دستیاری دانشجویان مقاطع دکتری تخصصی و دستیاران دانشگاه علوم پزشکی تهران
بازدید دکتر فردین جوانمردی هیئت علمی گروه علوم و صنایع غذایی دانشکده تغذیه از آشپزخانه مجتمع مرکزی کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران
آخرین مهلت ثبت نام وام شهریه دانشجویان شهریه پرداز در نیمسال دوم تحصیلی 04-1403
معرفی دانشجویان سرمایه اصلی سیستم های آموزشی و پژوهشی هستند. بدون وجود آنان تعریفی برای ایجاد و تشکیل سیستم های ارائه دهنده خدمات به آنان وجود ندارد. بنابراین هدف اصلی و توجیح وجود امور دانشجویی تنها ارائه خدمت به این گروه جوان، پرشور و هوشمند است. در همین راستا مدیریت امور دانشجویی خود را موظف می داند تا نیازهای دانشجویان را به بهترین نحو و عالی ترین شکل ممکن در محدوده توانائی های خود تأمین نماید. در همین راستا این مدیریت در حیطه های تغذیه، رفاه دانشجویان، امور کتابخانه های دانشجویی و ایاب و ذهاب خدمات ارائه می نماید و برای ارائه بهتر این خدمات از مشاوره های شورای صنفی و کمک های فکری آنها بهره مند می شود. ماموریت به منظور تأمین نیازهای دانشجویان این مدیریت مأموریت های خود را از طریق کارکردهای ذیل در هر قسمت به انجام می رساند: اداره رفاه و تعاون - دریافت بودجه کلیه وام ها و تخصیص آنها به دانشجویان - تنظیم قرارداد بیمه خدمات درمانی دانشجویان بورسیه و هماهنگی های لازم - انجام امور فارغ التحصیلی دانشجویان - ارائه امکانات و خدمات تفریحی از سوی واحدهای مختلف اداره تغذیه - تهیه و تنظیم قراردادهای پخت، توزیع و تأمین مواد اولیه غذایی - تحقیق و پژوهش در رابطه با تغذیه دانشجویی، رضایت از غذا، برنامه غذایی و نحوه پخت و ... - طراحی و ارزیابی برنامه غذایی دانشگاه و ایجاد تنوع در برنامه غذایی در راستای افزایش میزان رضایت مندی دانشجویان - ارزیابی عملکرد پیمانکار و نظارت بر آشپزخانه و سلف های غذا - تهیه امکانات و تجهیزات در جهت ارتقاء آشپزخانه و سلف های غذا - برنامه ریزی استراتژیک تغذیه دانشجویان - همکاری و هماهنگی با دانشجویان در امور مربوط به تغذیه - توزیع غذا به سلف ها و خوابگاه های دانشگاه - نگهداری و به سازی سیستم اتوماسیون تغذیه واحد کتابخانه های دانشجویی -تأسیس، نگهداری، نظارت و ارزیابی کتابخانه ها و سالن های مطالعه -تأمین و تعمیر تجهیزات کتابخانه ها و سالن های مطالعه -انتخاب، تهيه و سفارش کتاب های مورد نياز كتابخانه ها -نیازسنجی و نظارت بر تعمیرات عمرانی کتابخانه ها و سالن های مطالعه -نیازسنجی و نظرسنجی جهت ارزیابی و بهبود عملکرد کتابخانه ها و سالن های مطالعه در راستای افزایش میزان رضایت مندی دانشجویان وا حد ایاب و ذهاب - هماهنگی، ارزیابی، همکاری و انجام امور لازم جهت برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار واجد شرایط - برنامه ریزی، بررسی و کنترل تعداد سرویس های رفت و برگشت دانشجویی - پاسخگویی به سؤالات و شکایات دانشجویان در مورد کلیه امور مربوط به ایاب و ذهاب دانشجویان واحد صدور کارت دانشجویی - تهیه گزارش از دانشجویان نوورود و اصلاح عکس پروفایل آنها - صدور اولیه کارت های دانشجویی، میهمان، صدور کارت های المثنی و فضاهای ورزشی - تهیه گزارش پرداخت هزینه کارت دانشجویی جهت امور مالی معاونت شورای صنفی دانشجویان - برگزاری، نظارت و هماهنگی انتخابات شورای صنفی دانشجویان و دستیاران و PHD دانشگاه علوم پزشکی تهران - هماهنگی و همکاری با شوراهای صنفی - نظارت بر فعالیت و مصوبات شورای صنفی بر چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور چشم انداز - بهره گیری از کلیه امکانات رفاهی موجود در جهت تأمین نیازهای رفاهی دانشجویان - ارائه غذا با بهترین کیفیت همراه با تأمین نیازهای غذایی دانشجویان بر اساس هرم تغذیه ای - تأمین رضایت دانشجویان از پخت و توزیع غذا و ارتقاء شیوه های تعداد مواد غذایی - بکارگیری آخرین اطلاعات و دانش علمی در امر برنامه ریزی، تهیه، توزیع و ارزیابی مواد غذایی - تأمین آخرین منابع علمی جهت مطالعه دانشجویان در کتابخانه های دانشجویی - تأمین محیط امن، راحت و با آرامش جهت مطالعه دانشجویان - بهره گیری از کلیه امکانات جهت ایاب و ذهاب دانشجویان(امنیت، به موقع و با احترام به شأن دانشجو) - نیازسنجی، تحلیل، طراحی و برنامه ریزی کلیه امور مربوط به دفتر بر اساس مشاوره با شورای صنفی دانشجویان - پاسخگوئی و رفع مشکلات دانشجویان در کلیه امور محوله دفتر با رعایت شأن و احترام به دانشجو - توجه به ارتقای توانمندی های کارکنان مدیریت امور دانشجویی - توسعه همکاری های مدیریت امور دانشجویی با سایر مدیریت های معاونت و دیگر دانشگاه ها
تغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فایله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر فونت
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود