معاون و کارشناسان مدیریت امور دانشجویی
 
 

 

 

فریده فرید

معاون مدیریت امور دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی

پست الکترونیکی: Vsca-daneshjuei@tums.ac.ir

تلفن: 463 - 88951941 -88992761

 

سوابق:

* معاون مدیرفرهنگی به مدت ۳سال

  • دبیرجوانی جمعیت

  • کارشناس مسئول انجمن های علمی ازابتدای سال ۹۷ تا 1401

    کارشناس مسئول دبیرخانه شورای نظارت برانجمن های علمی ازسال ۹۷

    مسئول امو ر داوری جشنواره دانشجویی ابن سینا

    مسئول دبیرخانه انتخاب ومعرفی دانشجوی نمونه ازسال ۸۳ تا 1403

    مسئول برگزاری اردوهای دانشجویی به مدت 8 سال

    مسئول دبیرخانه شورای فرهنگی دانشگاه به مدت ۱سال

    مسئول دبیرخانه شورای معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشکده ها به مدت ۳سال

    همکاری با دبیرخانه کشوری دانشجوی نمونه وزارت بهداشت به مدت ۸سال

    مسئول ستاد عمره وعتبات دانشگاهیان ازسال ۱۳۸۳تا 1401

    مسئول برنامه های فرهنگی خوابگاهها به مدت ۱۰سال

    مسئول برگزاری اردوهای جهادی ازسال ۹۶ تا 1403

    مسئول امورفرهنگی دانشکده ها ازسال 83 تا 1403

    همکاری درتهیه کتاب راهنمای دانشجویان جدیدالورود

    مسئول آموزش مدیریت امورهنری وفوق برنامه به مدت یک سال

    مسئول خانه فرهنگ به مدت  3سال

    همکاری با دفتر ا موربانوان دانشگاه ازسال  85 تا 1403

    مسئول کانونهای جهادی وخیریه دانشجویی  ازابتدای سال 99 الی شهریور ماه 99

    مسئول ستاد صیانت از حقوق شهروندی

 

شرح وظایف:

1- اعمال نظارت بر حسن اجرای اداره تغذیه، قرارداد طبخ و توزیع غذا، سلف سرویس ها در جهت ارتقاء کیفیت تغذیه دانشجویان به لحاظ کیفی، کمی، بهداشتی، انضباطی و گزارش به مافوق

2. پیگیری و تلاش در جهت توسعه کلیه خدمات رفاهی دانشجویان و بررسی سطوح رضایت مندی دانشجویان از نحوه اجرای خدمات رفاهی

3. به کارگیری تمهیدات لازم  برای مشارکت سازمان ها و اشخاص حقیقی در افزایش امکانات رفاهی

4. گسترش کمیت و کیفیت کتابخانه ها و سالن های مطالعه و جلب مشارکت و استفاده از نظرات دانشجویان در جهت ارتقاء و بهبود شرایط علمی و فرهنگی دانشجویان

5. نظارت و استفاده از تمام ظرفیت ها در جهت ارتقاء و افزایش خدمات ایاب و ذهاب دانشجویان

اکرم خالق وردی

سمت: مسئول دفتر مدیریت امور دانشجویی

تحصیلات: کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی

سال شروع به کار:  1392

جایگزین: خانم زهرا اسلامی نیا

تلفن: 88966536 - 64432541

شرح وظایف :

  1. دریافت، نگهداری و بایگانی مستندات(پیام های الکترونیکی و کاغذی) و سایر مکاتبات مانند: پرونده ها، قراردادها و ...
  2. تنظیم و هماهنگ کردن زمان جلسات مدیریت
  3. پاسخگویی به نامه های ارجاع شده از سوی مدیریت و سایر حوزه ها
  4. تعیین و تنظیم ساعات ملاقات متقاضیان با مدیر امور دانشجویی
  5. انجام سایر امور محوله از سوی مافوق

 

 

 

زیبا فولادی

سمت: رییس اداره رفاه و تعاون دانشجویان

تحصیلات: کارشناس مدیریت فرهنگی

سال شروع به کار: 1376

تلفن: 88974529 -  64432538

شرح وظایف :

1. دریافت بودجه کلیه وام ها از صندوق رفاه و تخصیص آن به دانشکده ها بر اساس تعداد دانشجویان

2. کنترل، انجام و نظارت بر چگونگی انجام کلیه ی وام های دانشجویی

3. دریافت بودجه مازاد از صندوق رفاه دانشجویان جهت پرداخت وام به دانشجویانی مازاد بر سهمیه ثبت نام

4. تنظیم و کنترل آمارهای دریافت وام در نیم سالهای اول دوم هر سال

5. تنظیم و هماهنگی قرارداد بیمه حوادث دانشجویان داخلی و خارجی

6. کنترل و نظارت بر چگونگی انجام امور فارغ التحصیلی 

7. کنترل و هماهنگی لازم با امور درآمد صندوق رفاه جهت اخذ مجوز صندوق 

8. کنترل، نظارت و انجام امور مربوط به وام های شهریه روزانه و بین الملل 

9. تهیه و تنظیم لیست کاردانشجویی حوزه معاونت

سمانه صادقی

سمت: کارشناس اداره رفاه

تحصیلات: کارشناس ارشد کارآفرینی

سال شروع به کار: 1388

جایگزین: سارا شکریان

تلفن: 64432520

 شرح وظایف:

1. انجام تسویه حساب فارغ التحصیلان در سامانه سیپاد

2. اعلام وضعیت فراغت از تحصیل دانش آموختگان روزانه و بین الملل در برنامه صندوق رفاه دانشجویان

3. تسویه حساب فارغ التحصیلان قدیمی دانشگاه در برنامه صندوق رفاه دانشجویان

4. صدور مجوز های دانشجویان اعم از تسویه حساب صندوق رفاه، مجوز مشروط و مجوز موکول بدهی 

5. ایجاد پرونده دانشجویی برای دانشجویان فاقد پرونده در برنامه صندوق رفاه دانشجویان

6. مکاتبات مربوط به بازپرداخت ودیعه مسکن نخبگان و اعتبار متمرکز دانشگاه با صندوق رفاه دانشجویان

7. مکاتبه با صندوق رفاه دانشجویان جهت تبدیل پرونده دانشجویان بین الملل

8. هماهنگی با رابطین دانشجویی و آموزش در خصوص رفع نقص و ارسال مدارک دانش آموختگان

 

سارا شکریان

سمت: کارشناس اداره رفاه

تحصیلات: کارشناس تربیت بدنی و علوم ورزشی

سال شروع به کار: 1395

جایگزین: 

تلفن: 64432532

شرح وظایف:

1. بررسی و ثبت مدارک مربوط به وام تحصیلی(عادی، سه برابر)

2. بررسی و ثبت مدارک مربوط به وام ازدواج

3. بررسی و ثبت مدارک مربوط به وام تولد فرزند

4. بررسی و ثبت مدارک مربوط به وام ضروری دانشجویان مقاطع تخصصی

5. بررسی و ثبت مدارک مربوط به وام بیمه تامین اجتماعی 

6. بررسی و ثبت مدارک مربوط به وام حج و عتبات

7. بررسی، ثبت و اسکن تعهدات محضری دانشجویان متقاضی تسهیلات و خوابگاه ها

8. انجام مکاتبات اداری 

 

سمت: 

تحصیلات: 

سال شروع به کار: 

تلفن: 64432519

شرح وظایف :

1. بررسی و ثبت مدارک مربوط به ودیعه مسکن( عادی - تکمیلی نخبگان )

2. بررسی و ثبت مدارک مربوط به وام ضروری (عادی - دو برابر - سه برابر)

3. بررسی و ثبت مدارک مربوط به شهریه روزانه

4. بررسی و ثبت مدارک مربوط به شهریه پردیس بین الملل

5. بررسی و ثبت مدارک مربوط به وام ضروری دانشجویان مقاطع تخصصی

6. بررسی و ثبت مدارک مربوط به تامین اجتماعی

7. بررسی، ثبت و اسکن تعهدات محضری دانشجویان متقاضی تسهیلات و خوابگاه

8. انجام امور مربوط به فعالیت های دانشجویی

9. انجام مکاتبات اداری

خدیجه شیخ عبداله

سمت: رئیس اداره کتابخانه های دانشجویی      

تحصیلات: علم اطلاعات و دانش شناسی/اطلاع رسانی پزشکی

سال شروع به کار: 1382  

تلفن: 64432524 -  313 - 88951941

شرح وظایف :

1. نظارت بر چگونگی عملکرد کتابخانه ها و سالن های مطالعه و رفع مشکلات آن ها
2. انتخاب، تهیه و سفارش کتاب های مورد نیاز کتابخانه ها
3. کلیه امور مربوط به تأمین و تعمیر تجهیزات کتابخانه ها و سالن های مطالعه
4. مسئول انتخابات و برگزاری شورای صنفی دانشجویان و دستیاران
5. مسئول روابط عمومی مدیریت امور دانشجویی
6. ورود اطلاعات کتابشناختی کتاب ها و عضویت های کتابخانه های دانشجویی
7. نیازسنجی و نظارت بر تعمیرات عمرانی کتابخانه ها و سالن های مطالعه
8. وجین ( کتابهای از رده خارج ) کتابهای کتابخانه های دانشجویی
9. جذب و توزیع کتابهای اهدایی از طرف افراد و سازمان های ذیربط
10. تدوین آیین نامه، دستورالعمل ها و دوره های آموزشی لازم همراه با تهیه بسته های آموزشی مورد نیاز جهت نیروهای شاغل در کتابخانه و مراجعین به کتابخانه ها و سالن های مطالعه
11. نیازسنجی و نظرسنجی جهت بهبود عملکرد و امکانات کتابخانه ها و سالن های مطالعه
12. تسویه حساب دانشجویان و کارکنان

زهرا کامرانی

سمت: رئیس اداره تغذیه

تحصیلات: کارشناس ارشد علوم تغذیه

سال شروع به کار: 1386

جایگزین: زهره سادات سکاکی

تلفن: 88365353 -  88003984

شرح وظایف:

1. برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت بر عملکرد بخش های مختلف اداره تغذیه اعم از آشپزخانه، اتوماسیون، سلف سرویس ها و مراکز توزیع غذا  

2. برنامه ریزی استراتژیک، میان مدت و کوتاه مدت امور تغذیه

3. بررسی مسائل و مشکلات موجود و نظرات و انتقادات پرسنل اداره تغذیه، دانشجویان و پیمانکار و تلاش جهت رفع آنها و در صورت لزوم انعکاس آن به مسئولین مافوق و برنامه ریزی جهت حل آنها

4. بررسی نرم افزارهای ارتقاء یافته در زمینه اتوماسیون تغذیه و در صورت لزوم استفاده از آنها

5. برنامه ریزی جهت انجام کارهای تحقیقاتی توسط کارشناسان اداره تغذیه6. برنامه ریزی جهت برگزاری جلسات با پیمانکار،اعضای شورای صنفی و پرسنل اداره تغذیه7. بررسی گزارشات ارسالی از سوی کارشناسان، ناظرین اداره تغذیه و اپراتورهای اتوماسیون و پیگیری مسائل مطرح شده8. انجام امور مربوط به مناقصات از قبیل بازنگری و اصلاح متن قرارداد، محاسبه قیمت تمام شده غذا

9. کنترل اسناد روزانه ثبت شده در نرم افزار تغذیه و اسناد ماهیانه پخت و توزیع و مواد اولیه غذای دانشجویان

10. برنامه ریزی جهت بازدید از واحدهای دخیل در امر طبخ و توزیع غذا در سطح شهر و سایر دانشگاهها

11. نیازسنجی در زمینه تجهیزات مورد لزوم در آشپزخانه ها و سلف سرویس ها و امور عمرانی در محل های مذکور و اعلام درخواست نیاز جهت اقدام مقتضی به مسئولین مافوق و انجام پیگیری های مربوطه

12. برنامه ریزی جهت انجام نظرسنجی از د انشجویان استفاده از نتایج آن در تصمیم گیری های آتی اداره تغذیه

13. تعامل با سایر دانشگاهها و بررسی فعالیتها و برنامه های ادارات تغذیه سایر دانشگاهی و تبادل نظر با ایشان

14. انجام سایر امور محوله

زهره سادات سکاکی

سمت: معاون اداره تغذیه

تحصیلات: کارشناسی علوم و صنایع غذایی 

سال شروع به کار: 1378

جایگزین: زهرا کامرانی

شرح وظایف: 

1. تدوین و تنظیم برنامه غذایی ماهانه(صبحانه، ناهار و شام) و اطلاع رسانی به دانشجویان

2. همکاری در تدوین قرادادهای طبخ و توزیع و تامین مواد اولیه غذای دانشجویان و تنظیم اسناد مناقصه

3. کنترل وثبت اسناد روزانه تغذیه و جرائم پیمانکار در نرم افزار جامع تعهدی تغذیه

4. هماهنگی با اداره نظارت معاونت توسعه و انجام کلیه پیگیری های مربوط به اسناد تغذیه و نرم افزار تغذیه

5. انجام نظرسنجی و آنالیز نتایج و اعلام گزارش نتایج مربوطه

6. همکاری در برنامه ریزی استراتژیک، میان مدت و کوتاه مدت اداره تغذیه

7. نظارت بر عملکرد ناظرین و کارشناسان مستقر در آشپزخانه و ناظرین دانشجویی مستقر در خوابگاه ها

8. تدوین اطلاعات  جهت درج در سایت تغذیه و به روز رسانی آن

9. انجام مکاتبات و تنظیم اطلاعیه­ها، پمفلت ها و کتابچه­ های راهنما

10. تهیه و تنظیم لیست کار دانشجویی

محمد ناصری

سمت: مسئول اتوماسیون تغذیه 

تحصیلات: کارشناس اقتصاد کشاورزی

سال شروع به کار: 1402

جایگزین: مریم بیابانی

تلفن: 88951940 - 64432558

شرح وظایف:

1. راهبری سیستم اتوماسیون تغذیه

2. فعال کردن کارت های تغذیه دانشجویان ورودی جدید و سایر متقاضیان

3. انجام تسویه حساب فارغ التحصیلان

4. اطلاع دادن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری به مافوق

5. جمع بندی آمار هفتگی و ارائه آمار هفتگی به رئیس اداره، نماینده پیمانکار و مسئول آشپزخانه

6. جمع آوری فیش های مربوط به افزایش اعتبار کارت تغذیه از مسئولین سلف ها و ارائه به واحد حسابداری

7. انتقال پیشنهادات، انتقادات و شکایات دانشجویان به رئیس اداره تغذیه

8. پیگیری مشکلات گزارش شده از طرف ناظرین غذاخوری ها(از جمله مشکلات تاسیساتی و ...)

9. هماهنگی امور تغذیه با دانشکده مربوطه

10. انجام سایر امور محوله

مریم بیابانی

سمت: مسئول آمار تغذیه

تحصیلات: کارشناس حسابداری

سال شروع به کار: 1403

جایگزین: محمد ناصری

تلفن: 88951940 - 64432558

شرح وظایف:

1- استخراج نظرات دانشجویان در خصوص رضایتمندی از خدمات تغذیه ارائه شده

2- فعال کردن کارت های تغذیه دانشجویان ورودی جدید و سایر متقاضیان

3- انجام تسویه حساب فارغ التحصیلان

4- همکاری در جمع بندی آمار هفتگی و ارائه آمار هفتگی به رییس اداره، نماینده پیمانکار و مسئول آشپزخانه

5- انتقال پیشنهادات، انتقادات و شکایات دانشجویان به رییس اداره تغذیه

6- انجام مکاتبات اداری

7- انجام سایر امور محوله

 

محمدرضا خادم :  ناظر آشپزخانه

 

تحصیلات : دیپلم

 

سال شروع به کار : 1386

 

جایگزین : حسن کرمی

 

شرح وظایف :

 

-دریافت  سهمیه برنج و روغن اختصاص یافته از اداره نظارت و انجام کلیه پیگیری های مربوطه

 

-پیگیری کلیه موارد عمرانی و تأسیساتی آشپزخانه و محل های توزیع دختران وپسران کوی

 

-ثبت درخواست کلیه نیازهای مربوط به اداره تغذیه در سیستم نجات و انجام پیگیری های مربوطه

- کنترل تجهیزات آشپزخانه و پیگیری جهت تعمیر و سرویس تجهیزات در صورت لزوم

- نظارت بر زمان انجام فعالیت ها در آشپزخانه و ارسال به موقع غذا

حسن کرمی

سمت: ناظر آشپزخانه
تحصیلات: دیپلم
سال شروع به کار:
 1369

جایگزین روشن حسن کاویار

شرح وظایف :

1- توزین و ثبت دقیق اوزان مواد غذایی اولیه مطابق با آنالیز مواد غذایی مندرج در قرارداد و آمار اعلام شده از سوی اداره تغذیه بر اساس منوی غذایی روزانه 

2- کنترل دقیق وزن صیفی جات مصرفی در غذاها، میوه ها و تعداد دقیق کنار غذاها و ...

3- حضور مستمر و فعال در محیط آشپزخانه و کنترل و ثبت  مقادیر مواد اولیه مصرفی در غذاها در ابتدای کار و طول بازه زمانی پخت غذا

4- نظارت و کنترل وزن غذای پخته شده بر اساس آمار سلف سرویس ها و خوابگاهها

5- نظارت بر ارسال شروع به موقع امر توزین غذا، کنار غذا، دسر، صبحانه و نان به تفکیک آمار سلف سرویس ها و خوابگاهها

6- پوشش دهی واحد اتوماسیون تغذیه کوی دانشگاه به صورت شیفتی

7- همکاری با مسئول آشپزخانه جهت انجام بهینه امور

8- ارائه گزارش به مسئول آشپزخانه

9- انجام سایر امور محوله از سوی مافوق

زهرا سعیدی

سمت: ناظر آشپزخانه 

تحصیلات: کاردانی امور فرهنگی

سال شروع به کار: 1391

شرح وظایف :

1- توزین و ثبت دقیق اوزان مواد غذایی اولیه مطابق با آنالیز مواد غذایی مندرج در قرارداد و آمار اعلام شده از سوی اداره تغذیه بر اساس منوی غذایی روزانه 

2- کنترل دقیق وزن صیفی جات مصرفی در غذاها، میوه ها و تعداد دقیق کنار غذاها و ...

3- حضور مستمر و فعال در محیط آشپزخانه و کنترل و ثبت  مقادیر مواد اولیه مصرفی در غذاها در ابتدای کار و طول بازه زمانی پخت غذا

4- نظارت و کنترل وزن غذای پخته شده بر اساس آمار سلف سرویس ها و خوابگاهها

5-نظارت بر ارسال شروع به موقع امر توزین غذا، کنار غذا، دسر، صبحانه و نان به تفکیک آمار سلف سرویس ها و خوابگاهها

6- پوشش دهی واحد اتوماسیون تغذیه کوی دانشگاه به صورت شیفتی

7-  همکاری با مسئول آشپزخانه جهت انجام بهینه امور

8- ارائه گزارش به مسئول آشپزخانه

9- انجام سایر امور محوله از سوی مافوق

روشن حسن کاویار

سمت: ناظر آشپزخانه

سال شروع به کار: 1382

تحصیلات: دیپلم

جایگزین آقای حسن کرمی

شرح وظایف :

1- توزین و ثبت دقیق اوزان مواد غذایی اولیه مطابق با آنالیز مواد غذایی مندرج در قرارداد و آمار اعلام شده از سوی اداره تغذیه بر اساس منوی غذایی روزانه 

2- کنترل دقیق وزن صیفی جات مصرفی در غذاها، میوه ها و تعداد دقیق کنار غذاها و ...

3- حضور مستمر و فعال در محیط آشپزخانه و کنترل و ثبت  مقادیر مواد اولیه مصرفی در غذاها در ابتدای کار و طول بازه زمانی پخت غذا

4- نظارت و کنترل وزن غذای پخته شده بر اساس آمار سلف سرویس ها و خوابگاهها

5-نظارت بر ارسال شروع به موقع امر توزین غذا، کنار غذا، دسر، صبحانه و نان به تفکیک آمار سلف سرویس ها و خوابگاهها

6- پوشش دهی واحد اتوماسیون تغذیه کوی دانشگاه به صورت شیفتی

7-  همکاری با مسئول آشپزخانه جهت انجام بهینه امور

8- ارائه گزارش به مسئول آشپزخانه

9- انجام سایر امور محوله از سوی مافوق

زهرا امینی

سمت: ناظر سلف دانشکده پزشکی (بخش دختران)

سال شروع به کار: 1393

تحصیلات: کارشناس

شرح وظایف:

1- حضور مستمر در سالن های غذاخوری در مدت زمان توزیع غذا و نظارت بر نحوه توزیع غذا

2- کنترل بهداشت پرسنل توزیع کننده غذا و ملبس بودن ایشان به لباس فرم مناسب و تمیز

3- کنترل نظافت محل توزیع غذا

4- کنترل نحوه برخورد پرسنل پیمانکار با دانشجویان

5-کنترل مقدار غذا، پیش غذا و دسر مطابق با آمار آن وعده غذایی در بدو ورود غذا به سلف سرویس

6- کنترل مقدار غذا، پیش غذا و دسرهای توزیع شده و مقدار باقی مانده مطابق با آمار دستگاه اتوماسیون و ژتون های موجود پس از پایان زمان توزیع غذا

7- اعلام مقدار غذا، پیش غذا و دسر باقی مانده در برگه صورتجلسه توزیع غذا و عودت غذای باقیمانده به آشپزخانه

8- کنترل جمع آوری و انتقال ظروف پس از اتمام کار در زمان مقرر

9- گزارش مشکلات موجود و نواقص به مسؤولین اداره تغذیه در اسرع وقت

10- انتقال پیشنهادات، انتقادات و شکایات دانشجویان به مسؤولین اداره تغذیه

اعظم کرباسیون

سمت: ناظر سلف دانشکده پزشکی (بخش پسران)

سال شروع به کار: 1382

تحصیلات: دیپلم

شرح وظایف

1- حضور مستمر در سالن های غذاخوری در مدت زمان توزیع غذا و نظارت بر نحوه توزیع غذا

2- کنترل بهداشت پرسنل توزیع کننده غذا و ملبس بودن ایشان به لباس فرم مناسب و تمیز

3- کنترل نظافت محل توزیع غذا

4- کنترل نحوه برخورد پرسنل پیمانکار با دانشجویان

5-کنترل مقدار غذا، پیش غذا و دسر مطابق با آمار آن وعده غذایی در بدو ورود غذا به سلف سرویس

6- کنترل مقدار غذا، پیش غذا و دسرهای توزیع شده و مقدار باقی مانده مطابق با آمار دستگاه اتوماسیون و ژتون های موجود پس از پایان زمان توزیع غذا

7- اعلام مقدار غذا، پیش غذا و دسر باقی مانده در برگه صورتجلسه توزیع غذا و عودت غذای باقیمانده به آشپزخانه

8- کنترل جمع آوری و انتقال ظروف پس از اتمام کار در زمان مقرر

9- گزارش مشکلات موجود و نواقص به مسؤولین اداره تغذیه در اسرع وقت

10- انتقال پیشنهادات، انتقادات و شکایات دانشجویان به مسؤولین اداره تغذیه

ولی ا... بیگی

سمت : مسئول ثبت اسناد تغذیه

تحصیلات: دیپلم

سال شروع به کار: 1378

شرح وظایف :

1- تهیه و تنظیم جدول آنالیز مواد غذایی مصرف شده توسط پیمانکار

2- محاسبه مقدار کل مواد غذایی مصرف شده  بر اساس منوی غذایی  روز مطابق با اوزان مواد غذایی مشاهده شده و آمار رزرو شده

3- محاسبه مقدار دسرها و کنار غذاها و میوه جات و نان بر اساس منوی روز و مطابق با وزن مشاهده شده و تعداد توزیع شده پس از کسر تعداد موارد برگشتی

4- ثبت تعداد پرس غذا، کنار غذا، دسرها و نان در نرم افراز جامع تغذیه

5- ثبت مقادیر مواد غذایی مصرف شده و تعداد ظروف یکبار مصرف در نرم افزار جامع تغذیه

6- رفع اشکال در ثبت اسناد در نرم افرار تغذیه پس از بررسی و کنترل اداره تغذیه

فاطمه دالوند

سمت:کارشناس بهداشت

تحصیلات: کارشناسی بهداشت محیط

سال شروع به کار: 1402

شرح وظایف:

1.کنترل و پیگیری کارت بهداشت پرسنل آشپزخانه

2. نظارت بر رعایت بهداشت فردی پرسنل

3. نظارت بر استفاده از لباس کار مناسب و بهداشتی توسط پرسنل شامل: کلاه، روپوش، شلوار، پیش بند، کفش مناسب، ساق دست، ماسک

4. نظارت بر شستشو و ضد عفونی محوطه آشپزخانه، سردخانه ها، انبار و محوطه بیرونی آشپزخانه

5. نظارت بر شستشو و ضدعفونی تجهیزات و دستگاه ها در آشپزخانه

6. پیگیری جهت گذراندن دوره بهداشت عمومی برای پرسنل آشپزخانه و کسب گواهی نامه مربوطه برای پرسنل از مراکز معتبر

7. آموزش و توجیه پرسنل جهت رعایت مقررات بهداشتی

8. کنترل رعایت موازین بهداشتی هنگام حمل و ورود مواد غذایی به آشپزخانه، نگهداری و آماده سازی مواد غذایی در آشپزخانه، پخت و توزیع غذا

9. نظارت بر عدم دخالت نیروهای مخصوص نظافت در امور آماده سازی مواد غذایی، آشپزی و توزیع غذا

10. نظارت و کنترل پاکسازی، شستشو و ضدعفونی صحیح سبزیجات

11. کنترل دما و شرایط  بهداشتی نگهداری مواد غذایی در سردخانه های زیر صفر و بالای صفر

12. تعیین و  اعلام زمان انجام سمپاشی به مسؤول آشپزخانه

13. کنترل جعبه کمک های اولیه و محتویات داخل آن

14. انجام کلیه وظایف " کارشناس تغذیه " در غیاب وی

15. ارائه گزارش روزانه به رئیس اداره تغذیه و انجام سایر امور محوله از سوی مافوق

 

مجتبی صادقی

سمت: ناظر آشپزخانه

سال شروع به کار: 1403

تحصیلات: دیپلم

جایگزین: آقای حمید بی خشت

شرح وظایف:

1.  توزین و ثبت دقیق اوزان مواد غذایی اولیه مطابق با آنالیز مواد غذایی مندرج در قرارداد و آمار اعلام شده از سوی اداره تغذیه بر اساس منوی غذایی روزانه 

2. کنترل دقیق وزن صیفی جات مصرفی در غذاها، میوه ها و تعداد دقیق کنار غذاها و ...

3. حضور مستمر و فعال در محیط آشپزخانه و کنترل و ثبت  مقادیر مواد اولیه مصرفی در غذاها در ابتدای کار و طول بازه زمانی پخت غذا

4. نظارت و کنترل وزن غذای پخته شده بر اساس آمار سلف سرویس ها و خوابگاه ها

5. نظارت بر ارسال شروع به موقع امر توزین غذا، کنار غذا، دسر، صبحانه و نان به تفکیک آمار سلف سرویس ها و خوابگاه ها

6. پوشش دهی واحد اتوماسیون تغذیه کوی دانشگاه به صورت شیفتی

7.  همکاری با مسئول آشپزخانه جهت انجام بهینه امور

8. ارائه گزارش به مسئول آشپزخانه

9. انجام سایر امور محوله از سوی مافوق

حمید بی خشت

سمت: ناظر آشپزخانه

سال شروع به کار: 1403

تحصیلات: کارشناسی برق

جایگزین: آقای مجتبی صادقی

شرح وظایف:

1.  توزین و ثبت دقیق اوزان مواد غذایی اولیه مطابق با آنالیز مواد غذایی مندرج در قرارداد و آمار اعلام شده از سوی اداره تغذیه بر اساس منوی غذایی روزانه 

2. کنترل دقیق وزن صیفی جات مصرفی در غذاها، میوه ها و تعداد دقیق کنار غذاها و ...

3. حضور مستمر و فعال در محیط آشپزخانه و کنترل و ثبت  مقادیر مواد اولیه مصرفی در غذاها در ابتدای کار و طول بازه زمانی پخت غذا

4. نظارت و کنترل وزن غذای پخته شده بر اساس آمار سلف سرویس ها و خوابگاه ها

5. نظارت بر ارسال شروع به موقع امر توزین غذا، کنار غذا، دسر، صبحانه و نان به تفکیک آمار سلف سرویس ها و خوابگاه ها

6. پوشش دهی واحد اتوماسیون تغذیه کوی دانشگاه به صورت شیفتی

7.  همکاری با مسئول آشپزخانه جهت انجام بهینه امور

8. ارائه گزارش به مسئول آشپزخانه

9. انجام سایر امور محوله از سوی مافوق

زهرا اسلامی نیا

سمت: کارشناس واحد صدور کارت هوشمند دانشجویی

تحصیلات: کارشناسی مدیریت برنامه ریزی فرهنگی

سال شروع به کار:  1389
جایگزین: خانم خالق وردی

تلفن: 469 - 88951941

شرح وظایف:

1- تهیه گزارش از دانشجویان جدیدالورود و اصلاح عکس پروفایل آنها

2- صدور اولیه کارتهای دانشجویی ، میهمان  ، صدور کارتهای المثنی  و فضاهای ورزشی

3- تهیه گزارش پرداخت هزینه کارت دانشجویی جهت امور مالی معاونت

4- انجام سایر امور محوله از سوی مافوق

حسن حیدری

سمت: مسئول واحد ایاب و ذهاب      

تحصیلات: کاردانی نرم افزار کامپیوتر

سال شروع به کار: 1392

تلفن: 88985314 - 64432569

شرح وظایف :

1. پیگیری، هماهنگ، انجام مکاتبات و اقدامات لازم جهت انجام مراحل برگزاری مناقصه دو مرحله ای برای انتخاب پیمانکار واجد شرایط.

2. بررسی، تهیه و تنظیم و بروز رسانی پیش نویس قرارداد ایاب و ذهاب دانشجویی و پیوست های لازم آن بنا به شرایط روز.

3. برنامه ریزی و ارایه خدمات سرویس ایاب و ذهاب به دانشجویان خوابگاهی. ازخوابگاه ها به کلیه دانشکده ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران.

4. نظارت بر عملکرد و حسن انجام کار پیمانکار با هدف رضایتمندی دانشجویان دانشگاه. مانند:

  • نظارت و دقت در انتخاب رانندگان توسط پیمانکار از لحاظ سلامت اخلاقی، روانی، اجتماعی و . . .
  • نظارت در انتخاب نوع خودروها و مدل استفاده شده در سرویس های ایاب و ذهاب دانشجویی.
  • دقت در انجام امور در اسرع وقت و بدون تاخیر و حتی حرکت زودتر از موعد.

5.  انجام سایر امور محوله از سوی مافوق

 

سیدابراهیمی انجمنی

سمت: کارشناس امور دانشجویی      

تحصیلات: کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

سال شروع به کار: 1375

شرح وظایف:
  • تاریخ انتشار : 1403/08/09 - 15:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 982
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه

آیین استقبال از نودانشجویان دانشکده های پرستاری مامایی، پیراپزشکی و توانبخشی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران: دانشجویان نو ورود در فعالیت های صنفی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی مشارکت فعال داشته باشند

آیین استقبال از نودانشجویان دانشکده های پرستاری مامایی، پیراپزشکی و توانبخشی با حضور رییس و هیئت رئیسه دانشکده ها، استادان، مسئولان و دانشجویان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران برگزار شد.

00:00
00:00
دانلود

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این آیین با شور و هیجان دانشجویان نو ورود دانشکده های پرستاری مامایی، پیراپزشکی و توانبخشی چهارشنبه 9 آبان 1403 از ساعت 8 با تلاوت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

کارهای جمعی را جدی بگیرید که باعث رشدتان خواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین میرمجید سید قریشی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: از خداوند متعال می خواهم آغاز ورودتان به دانشگاه را با موفقیت و پایان زندگی تان را با خوش عاقبتی توأم کند و دورانی که در دانشگاه حضور دارید به برکت الهی موفقیت های خوبی در تحصیل و در زندگی فردی و در ادامه، حرفه ای که مشغول به کار خواهید شد، همراه باشد.
وی افزود: از طرف هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران حضورتان را گرامی داشته و به بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه علوم پزشکی کشور خوش آمدید و امیدواریم در مدتی که تحصیل می کنید با شادابی و حرارت، مدارج علمی را بگذارنید و جزو افتخارات این دانشگاه شوید. این دانشگاه از استادان گرانقدر و گران سنگی بهره مند است و دانشمندان 1 درصدی بسیاری از دل دانشگاه پرورش یافته و به دنیا و ملت عزیز ایران در حوزه های تحقیقاتی، بهداشتی، درمانی و در مجموع سلامت خدمت می کنند و یکی از افتخارات مهم کشور ما هستند. وقتی آمارها را می بینیم باعث افتخار ایرانیان به خصوص علم دوستان است که چنین اندیشمندانی در این دانشگاه تحصیل، تدریس و فعالیت می کنند و از خداوند می خواهم در آینده شما را به عنوان دانشمندان برتر دنیا ببینیم.
عضو هیئت رئیسه دانشگاه گفت: دوره جدیدی را آغاز و تحول نویی در زندگی تان اتفاق افتاده است و برخی اتفاقات باعث جهت دار شدن برنامه زندگی انسان می شود، این ورود به دانشگاه یکی از آن اتفاقات خوب است. شما رشته ای را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده و قرار است به مردم خدمت کنید، پس هر چقدر بتوانید علم بیاموزید، در آینده از خودتان راضی می شوید و مردم و خدمت گیرندگان نیز از شما رضایت خواهند داشت.
قریشی افزود: به ابعاد دیگر شخصیت خود بپردازید. نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشید که ذهن و آموختن شما را پرورش می دهد و از امکانات ورزشی دانشگاه برای نمونه همین مجموعه ورزشی که در آن هستید، استفاده کنید. و بعد دیگر روح تان است که می توانید با آموزش مهارت های فردی و اجتماعی، آنرا رشد دهید. در محیط دانشگاه با فرهنگها و دوستان مختلفی آشنا خواهید شد که باعث می شود مهارت چگونگی رفتار با انواع روحیات، اخلاق و شخصیت های مختلف را بیاموزید. در کانون های فرهنگی، اجتماعی، جهادی و غیره که علاقمند هستید، عضو شوید و کارهای جمعی را جدی بگیرید که باعث رشدتان خواهد شد.
وی ادامه داد: امروز در برهه خاصی در منطقه و کشور قرار داریم و تحولات بزرگی در حال اتفاق افتادن است. یک ایرانی وظیفه دارد آگاهی درستی از مسائل سیاسی و منطقه ای داشته باشد. جهان در حال تغیبیرات استراتژیک مهمی است. دنیا به سمت دوقطبی پیش می رود. عده ای با قلدری تمام در حال کشتن ضعیفان و مظلومان هستند. در غزه بسیاری از مردم ستمدیده را سلاخی کردند و بیش از 10 هزار کودک را کشتند و هنوز این ستم ادامه دارد. بایست دانشجوی ما بداند در جبهه درست تاریخ بایستد و ما در جبهه مظلومان ایستاده ایم.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: از خداوند می خواهم شما را از برگزیدگان قرار دهد و چشم عنایت الهی همیشه دنبال تان باشد.

در همه ابعاد رشد کنید و به عنوان یک انسان کامل مایه افتخار خانواده و جامعه باشید

دکتر محمدحسین پورغریب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با خوانش شعر: رواق منظر چشم من آشیانه دوست، گرم نما و فرودآ که خانه، خانه توست، به دانشجویان خیرمقدم گفت و دانشگاه را به معنای واقعی خانه اصلی دانشجویان دانست و افزود: به فرموده بیانات مقام معظم رهبری به نماد آموزش عالی دانشگاه علوم پزشکی تهران، خوش آمدید.
معاون فرهنگی و دانشجویی از دانشجویان خواست در حال حاضر که وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شده اید و در اجتماع بیشتر از قبل فعالیت می کنید، در کنار درس خواندن که رسالت اصلی دانشجو است به فعالیت های دیگر بپردازید تا در همه ابعاد رشد کنید و به عنوان یک انسان کامل مایه افتخار خانواده و جامعه باشید.
وی افزود: معاونت فرهنگی و دانشجویی از مدیریت های تربیت بدنی، فرهنگی، دانشجویی، سراهای دانشجویی، سلامت روان، بهداشت و شورای انضباطی تشکیل شده و در هر حوزه که علاقه مند هستید، می توانید فعالیت کنید و در این مسیر شما را همراهی خواهیم کرد.
عضو هیئت رئیسه دانشگاه دانشجویان را به ورزش توصیه کرد و گفت: دانشجویان در هر رشته ورزشی که علاقه دارند، فعالیت کنند و مدیریت تربیت بدنی دانشگاه این امکان را برای آن ها فراهم کرده است. در زمینه فعالیت های فرهنگی، هنری، صنفی و اجتماعی، عضو کانون های دانشجویی شعر و ادب، موسیقی، تئاتر و سینما، نقاشی، مجری گری، هلال احمر، گروه های جهادی، انجمن های علمی، نشریات دانشجویی شوید تا در بسترهای مختلف رشد کنید.
معاون فرهنگی دانشجویی افزود: اگر می خواهید دموکراسی را تمرین کنید، وارد شورای صنفی شوید و حضور فعال داشته باشید و دانشجویانی که به بحث های سیاسی علاقه مند هستند در انجمن اسلامی، بسیج دانشجویی و تشکل های مشابه فعالیت کنند و کرسی های آزاداندیشی و محفل های گفت و گو با دانشجویان نیز نمونه دیگری برای مشارکت دانشجویان است.
دکتر پور غریب حال خوب داشتن در کنار فعالیت های دانشجویی را بسیار با اهمیت دانست و گفت: مرکز مشاوره و سلامت روان معاونت به صورت تمام وقت در کنار دانشجویان است و اگر دوست دارید حال خوب داشته باشید در کارگاه های این اداره که به صورت مستمر برگزار خواهد شد، شرکت کنید و در مجموع با این اداره ارتباط برقرار کنید.
وی حضور دانشجویان برای دانشگاه علوم پزشکی تهران را بسیار ارزشمند خواند و ابراز امیدواری کرد که آیین استقبال از نودانشجویان ورودی 1403 به عنوان یک روز به یاد ماندنی از معاونت فرهنگی و دانشجویی در خاطرات شما ثبت شود.
دکتر پور غریب از دانشجویان خواست ایمان داشته باشند که معاونت های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا دانشجویان بهترین دوران زندگی خود را که دوران دانشجویی است به نحو مطلوب سپری کنند و انتظار داریم دانشجویان با ارائه پیشنهاد و انتقادهای سازنده در این راه ما را همراهی کنند.
در پایان برای دانشجویان در زیر سایه خداوند متعال و حضرت مهدی (عج) آرزوی موفیقت و تندرستی کرد.

توضیح اینکه دکتر شهرزاد غیاثوندیان رئیس دانشکده پرستاری مامایی، دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده پیراپزشکی و دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده توانبخشی با نودانشجویان صحبت کردند.

  • کد خبر : 282769
زینب اربابی
تهیه کننده:

زینب اربابی

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه
Close menu