معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران | پل ارتباطی جدید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسئولان در پیام‌رسان بله

  • تاریخ انتشار : 1404/03/28 - 12:16
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 305
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پل ارتباطی جدید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسئولان در پیام‌رسان بله

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، با هدف تقویت ارتباط دو سویه و پاسخگویی سریع‌تر به نیازهای دانشجویان، سیستم پاسخگویی رسمی خود در پیام‌رسان بله راه‌اندازی کرد. از این پس، دانشجویان می‌توانید سوالات، پیشنهادات و دغدغه‌های خود را در حوزه‌های فرهنگی، رفاهی، ورزشی، دانشجویی، اجتماعی، سلامت روان، بهداشت و درمان فناوری اطلاعات و ... از طریق شناسه @tumsvscapr با ما در میان بگذارید.

پل ارتباطی جدید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با مسئولان در پیام‌رسان بله

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ این معاونت همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات جامع و پشتیبانی همه‌جانبه، محیطی پویا و حمایت‌کننده برای رشد و تعالی دانشجویان خود فراهم آورد. در راستای این هدف، و با توجه به اهمیت ارتباطات مؤثر و دسترسی آسان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، اقدام به راه‌اندازی پل ارتباطی جدیدی در پیام‌رسان بله کرده است.

دانشگاه علوم پزشکی تهران، به عنوان بزرگترین و قدیمی‌ترین دانشگاه علوم پزشکی کشور، برای ارتباط هرچه بیشتر با دانشجویان و ارائه خدمات فرهنگی و دانشجویی مناسب همیشه پیشرو بوده است.

این شناسه رسمی با عنوان @tumsvscapr، بستری مطمئن و قابل دسترس به صورت شبانه روزی (24 ساعته) برای تمامی دانشجویان فراهم می‌آورد تا بتوانند سوالات، پیشنهادات، و دغدغه‌های خود را در طیف وسیعی از حوزه‌ها مطرح کنند. این حوزه‌ها شامل: خدمات فرهنگی: شامل برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، و اجتماعی، امور رفاهی: مسائل مربوط به خوابگاه، تغذیه، و سایر امکانات رفاهی، فعالیت‌های ورزشی: اطلاعات مربوط به تیم‌ها، مسابقات، و امکانات ورزشی، مسائل اجتماعی: مشارکت‌های اجتماعی، کانون‌ها، و انجمن‌های دانشجویی، سلامت روان: مشاوره‌های روانپزشکی، روانشناسی و مددکاری، کارگاه‌ها، و برنامه‌های حمایتی، بهداشت و درمان: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی دانشجویان، پایش سلامت، فناوری اطلاعات: مسائل مربوط به سیستم‌های دانشجویی، اینترنت، و سایر خدمات IT و ... است.

با استفاده از این کانال ارتباطی جدید، ما متعهد به شنیدن صدای شما و ارائه پاسخ‌های سریع و کارآمد هستیم. این اقدام گامی مهم در جهت تقویت تعاملات و ارتقاء سطح رضایتمندی دانشجویان تلقی می‌شود. ما مشتاقانه منتظر پیام‌های شما در پیام‌رسان بله هستیم تا بتوانیم خدماتی درخور شأن و نیازهای شما عزیزان ارائه دهیم.

  • کد خبر : 299824
علی محمدی
تهیه کننده:

علی محمدی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه