معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران | خانواده، فرهنگ و مدیریت مصرف

خانواده، فرهنگ و مدیریت مصرف

رابطه بین خانواده، فرهنگ و نحوه مصرف ما عمیق و دوطرفه است. خانواده واحد اصلی جامعه است که ارزش‌ها را منتقل می‌کند، فرهنگ بستری است که این ارزش‌ها در آن شکل می‌گیرند، و مدیریت مصرف نتیجه نهایی این تعاملات است که بر پایداری اقتصادی و زیست‌محیطی تأثیر می‌گذارد.

سهیلا کوهستانی
تهیه کننده:

سهیلا کوهستانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
تنظیمات پس زمینه