تأکید معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛
ارتقا زیرساختی و هوشمندسازی خدمات زائرسرای مشهد
با هدف تسهیل زیارت ویژه دانشجویان، دکتر محمد حسین پورغریب، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر رفع نواقص زیرساختی و راهاندازی سامانه رزرو آنلاین تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در آستانه بهرهبرداری جامع از زائرسرای مشهد و آغاز ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان، نشست هماهنگی تخصصی با حضور دکتر محمدحسین پورغریب، معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر سید رضا حسینی سده، مدیر توسعه منابع و پشتیبانی مدیریت این معاونت و جمعی از کارشناسان، دوشنبه ۵ آبان در سالن شورا برگزار شد.
این نشست با هدف بررسی و تأیید تمهیدات لازم برای نخستین دوره بهرهبرداری کامل از ظرفیت زائرسرا برگزار شد. در این جلسه، گزارشی تحلیلی در خصوص آمادگی زیرساختها و تمهیدات اجرایی ارائه شد. شرایط و امکانات موجود مورد ارزیابی قرار گرفت تا بالاترین سطح کیفیت برای زائران دانشگاه تضمین شود.
دکتر محمدحسین پورغریب، معاون فرهنگی و دانشجویی، ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته برای آمادهسازی اولیه، بر لزوم تحول در رفع موانع موجود تأکید کرد. وی ایجاد بستر مناسب برای زیارت و تقویت نشاط معنوی را وظیفهای محوری در قبال دانشجویان دانست و اظهار داشت: «زائرسرای مشهد باید از همان آغاز به کار، نماد کیفی خدمات دانشگاه باشد. بر این اساس، تأکید بر این است که تمامی نواقص فنی و زیرساختی گزارششده، برطرف و بهترین شرایط رفاهی و حداکثر امنیت برای زائران در نخستین دوره ارائه خدمات فراهم شود.»
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در راستای ارتقا شفافیت، عدالت و تسهیل فرآیندها، بر ضرورت هوشمندسازی نحوه رزرواسیون نیز تأکید کرد و افزود: «برای دستیابی به شفافیت حداکثری و مدیریت بهینه توزیع فرصتها، طراحی و پیادهسازی یک نرمافزار جامع رزرواسیون به صورت 'مبتنی بر وب' باید در دستور کار قرار گیرد تا فرآیند ثبتنام برای تمامی کاربران به سادگی، با دسترسی عادلانه و شبانهروزی میسر شود و دسترسی جامعه دانشجویی دانشگاه به این خدمات تسهیل شود.»
ارسال نظر